Startbonus: hoe dien je een aanvraag in?

Om de startbonus te ontvangen, moet je de aanvraag startbonus binnen de 4 maanden na het einde van het schooljaar indienen bij het departement Werk en Sociale Economie.

Vul deel I van de aanvraag voor een startbonus in en laat deel II door de school invullen. Voeg bij elke aanvraag een kopie van de overeenkomst toe!

Je kan een ondertekende en volledige aanvraag per mail indienen via startenstagebonus@vlaanderen.beBij een indiening per mail krijg je altijd een ontvangstbevestiging van het Departement WSE. Een aanvraag indienen per post is dan niet meer nodig.

Per post stuur je de aanvraag naar:

Departement Werk en Sociale Economie
Start- en stagebonus
Koning Albert II-laan 35 bus 20
1030 Brussel

Komt de aanvraag te laat aan, dan wordt de startbonus voor dit schooljaar niet betaald. De afgestempelde postdatum of de verzendingsdatum van de mail gelden als bewijs.

Als je aanvraag goedgekeurd wordt, brengt het departement Werk en Sociale Economie je hiervan op de hoogte. De startbonus wordt ten laatste een maand na de beslissing betaald.

Als je aanvraag geweigerd wordt, brengt het departement Werk en Sociale Economie je hiervan op de hoogte. 

Contact

Start- en stagebonus

Organisatie: 
Departement Werk en Sociale Economie
Dienst: 
Start- en stagebonus
Straat + nr: 
Koning Albert-II laan 35 bus 20
Postcode: 
1030
Gemeente: 
Brussel
Telefoon: 
02 553 43 79